Mnohými obľúbená ale aj nenávidená mestská hromadná doprava

4. června 2010 v 15:56 | anie* |  ... Pretože sa nepotrebujem na svet pozerať ružovými okuliarmi
Výhľad z okna autobusu
Naozaj neverím že nemajú na jeden veľký pekný pohodlný autobus ktorý by šoférovala polonahý Orlando Bloom! Ale nie robím si srandu. Kľudne by to mohol byť aj Brad Pitt! No ale teraz vážne [ pretože mojim " vtipným " poznámkam sa aj tak smejú najviac 0 ľudí ]. Ja nenávidím cestovať MHD. Pre mňa je to ako za trest. Ten názov je strašný sám o sebe. Že Mestská hromadná doprava. Pri slovách hromadná doprava mi napadnú ľudia ktorý sa v  MHD-čke tlačia. Naozaj krásna predstava. A to keď si spomeniem na cestu ktorú som musela absolvovať aby som sa dostala k dedkovi. Tri hodiny autobusom. Potom som konečne nasadla na vlak. Keď sme došli na miesto tak to sme došli iba k tete. O 0:30 tam som sa osprchovala a zaspala asi o 2:30. Ráno o 10:00 sme sa naraňajkovali a rýchlo šli aby sme stihli autobus. O 12:05 sme vystúpili a čakali 5 minút pokiaľ prišiel druhý autobus. Na mieste sme boli asi o 16. Takže buďte radi tí ktorým starý rodičia nebývajú tak ďaleko. Mám rada cestovanie aj ako cestovanie ale nie v MHD.

Keď v škole objednajú autobus, pretože ideme na výlet všetci sa modlíme aby pred školou zaparkoval normálny autobus a nie autobus ktorý si ešte pamätá prvú svetovú vojnu [ aspoň jednu vec máme spoločnú]. Buď príde autobus z roku 1981. Kde je pokazené kúrenie, páchne to tam akoby pod sedadlami pochovali mŕtve mačky a sedadlá sú v pokročilom štádiu rozkladu [ také veci sú totiž možné iba na Slovensku ]. Alebo [to je ten lepší prípad ] príde autobus na ktorom zlyhávajú iba brzdy [ raz sa to aj stalo ]. A keď naše modlitby budú vypočuté príde nový krásny červený autobus ktorý je  zpomedezi všetkých dokonalý.  Hallelujah, hallelujah, hallelujah. Aj napriek tomu ako na Mestskú hromadnú dopravu nadávam môžem povedať že vždy som sa chcela previesť na tom Londýnskom dvojposchodovom autobuse. Ktorý som si nazvala London bus. Nie všetky autobusy sú zlé. Mne by sa náhodou páčilo mať nijaký pekný tourbus ako má napríklad Britney Spears alebo ,ako mi kamarátka ukazovala, aj skupina Tokio Hotel. No ale mne by sa v tom rovno oplatilo bývať.

Zo školských výletov mám ale na autobus jednu peknú spomienku. Prišli sme neskoro a posledné voľné miesta boli iba vzadu. Sedadlá boli akurát položené na kolesách. Celú cestu to s nami len natriasalo a od kolesa šli také vibrujúce zvuky. Čo sme robili? Celú cestu sa len smiali a robili si srandu ako to len vibruje a ... proste všeličo možné. Ale samozrejme sa nájde aj tá menej dobrá spomienka. Znova sme prišli neskoro. Lenže mne zvýšilo miesto iba pri mojich dvoch spolužiačkach a tak som musela sedieť pri nich. Sedela som tam asi na pol zadku a celú cestu sa tie dve fotili a každú sekundu som počúvala len " Vidíš na tejto fotke som taká perfektná."  No no tu tak nejde ani o MHD celkovo. Ide tu o storočné smradľavé autobusy ktorých je na Slovensku viac než dosť.

Mať vodičák nie je moja najväčšia priorita v budúcnosti by som si ho rada urobila. Teraz auto nemáme. Otec nevie šoférovať auto ale zato on šoféruje iný dopravný prostriedok. A bicykel ani autobus to niesu. Samozrejme mám ale svoje vysnívané auto. Vždy som chcela mať toto tu. Už som si to aj nazvala Chrobáčik :]. Kamarátka povedala že je to na ženu až príliš veľké. No ja by som sa tam cítila ako doma :]

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.